Verzenden & retourneren

Verzenden

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten.
De bestellingen tot 40 kilometer vanaf Rosmalen zal ik zoveel mogelijk persoonlijk op afspraak bezorgen tot in de keuken. Als dit onverhoopt een keer niet mocht lukken, worden de flessen met Flespakket.nl verstuurd, de flessenbezorgdienst van postNL. De flessen worden verstuurd in een goedkeurde verpakking en zijn verzekerd tegen schade tijdens verzending. Flespakket bezorgt 6 dagen per week. Indien je niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren aangeboden. Er volgt altijd nog een 2e poging indien dit niet lukt. Daarna kan het pakket opgehaald worden bij een afhaalpunt bij jou in de buurt.

In het orderproces kun je aangeven of je in de regio Den Bosch woont. Hiervoor geldt een andere bijdrage in de verzendkosten. Het heeft geen zin deze optie aan te vinken als je buiten deze regio woont, want dit zal ik  tijdens de orderafhandeling altijd even checken. Je order loopt dan helaas vertraging op.

Tot de regio Den Bosch reken ik: Berlicum, Den Bosch, Den Dungen, Empel, Engelen, Geffen, Gewande, Hedel, Kruisstraat, Nuland, Rosmalen, Vinkel, Vlijmen, Vught

Bijdrage in de verzendkosten

Regio Den Bosch Bijdrage verzendkosten
1-5 flessen € 1,95
Vanaf 6 flessen gratis
Buiten regio Den Bosch Bijdrage verzendkosten
1-6 flessen € 5,95
7-17 flessen € 4,95
Vanaf 18 flessen gratis


Ophalen

Het is tevens mogelijk de bestelling op afspraak op te halen. Deze optie kun je aanvinken tijdens het bestelproces. Ik zal dan contact opnemen om een afspraak te maken voor ophalen.

Levertijd

De levertijd is 2-3 dagen in verband met de in te plannen afspraak voor persoonlijke levering.
Mocht je de bestelling graag sneller willen ontvangen, laat dit dan even weten door dit in te vullen in het opmerkingenveld in de order. Bestellingen die op een werkdag voor 13.00 uur besteld zijn, kunnen door middel van FlesPakket.nl de volgende werkdag geleverd worden. Bestellingen in het weekend kunnen op dinsdag geleverd worden.

Ruilen of retourneren

Wil je je bestelling ruilen of retourneren dan is dat in overleg mogelijk. De producten dienen wel in originele staat en verpakking aan mij retourneerd te worden. De kosten van retourzending zijn voor eigen rekening. Let op, aangezien het wijn betreft, kun je de retourzending niet via de gewone post doen en zal ik de retourzending bij je op (laten) halen. Je kunt hem ook altijd even bij me afgeven op afspraak.

Je kunt via je account een retourzending aanvragen. Log hiervoor in op je persoonlijke account. Heb je als gast de bestelling geplaatst, dan dien je je met hetzelfde e-mailadres te registreren om je gastaccount om te zetten naar een klantaccount.

Binnen je account ga je naar de bestelling waarvan je producten wilt retourneren. Hier geef je aan welke producten je wilt retourneren en waarom. Je verstuurt het retourformulier zodat ik hem kan verwerken. Ik zal  contact met je opnemen over de verdere afhandeling van de retourzending. Het aankoopbedrag wordt dan binnen 14 dagen aan je terugbetaald (na verrekening van de verzendkosten)

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om de bestelling zonder opgave van redenen en gedurende veertien dagen (vanaf de dag na ontvangst) te herroepen. Meld dit bij mij binnen de bedenktermijn door middel van het modelformulier voor herroeping. Deze kun je hier downloaden. Deze kun je mailen naar birgit@vanbirwijnplezier.nl of opsturen per post. Je ontvangt dan altijd een ontvangstbevestiging. Ik zal dan contact met je opnemen om afspraken te maken betreffende het ophalen van de retourzending. De producten dienen met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking teruggezonden te worden. Je ontvangt na ontvangst van de goederen binnen 14 dagen het aankoopbedrag en eventuele leveringskosten retour.